Τρόποι παραγγελίας

1. Πραγματοποιώντας μια παραγγελία, συμφωνείτε ότι αγοράζετε ένα προϊόν σύμφωνα με τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις. Κατά κανόνα παραδίδουμε προϊόντα μόνο εντός των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Για παραδόσεις εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορείτε να υποβάλετε αίτηση επιθυμίας προιόντος επικοινωνώντας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας, έχοντας προηγουμένως επιλέξει ως χώρα διαμονής «Άλλες χώρες» και κριθεί μέσω ειδικής διαδικασίας ότι η παράδοση προϊόντων μας εφικτή, θα επιβεβαιώνουμε την έγκριση της παραγγελίας σας και την αποστολή του προϊόντος. Επίσης σε περίπτωση που διαμένετε σε χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης και επιθυμείτε παράδοση σε χώρα εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, επιλέγοντας ως χώρα διαμονής «Άλλες χώρες» μπορείτε να προβείτε σε παραγγελία κανονικά. Συγκεκριμένα, οι παραδόσεις εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης θα εξετάζονται σε ξεχωριστή διαδικασία προκειμένου να εγκριθούν ή να απορριφθούν και οι πελάτες μας θα ενημερώνονται για την αποδοχή ή την απόρριψη του αιτήματος παραγγελίας εντός έξι εργάσιμων ημερών με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Επισημαίνεται ότι το αυτοματοποιημένο μήνυμα που εμφανίζεται στην οθόνη με τα στοιχεία του αιτήματος παραγγελίας που θα λάβει η εταιρία μας, δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας σας, αλλά παραλαμβάνεται με την επιφύλαξη της ως άνω διαδικασίας, σε περίπτωση δε αποδοχής αυτής θα λαμβάνεται επιβεβαίωση παραγγελίας κατά τα ανωτέρω όπου θα περιλαμβάνονται και τα στοιχεία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας με την καταβολή της πληρωμής.
Ανάλογα με τη νομοθεσία κάθε χώρας εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενδέχεται να υπάρχουν περιορισμοί στην πώληση ορισμένων προϊόντων ή η πώληση ορισμένων προϊόντων ενδέχεται να μην επιτρέπεται καθόλου. Θα λάβετε ειδοποίηση εάν προκύψει τέτοιο πρόβλημα.

2. Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση σας και τη διευκόλυνση των μελλοντικών σας αγορών κατά την πρώτη σας παραγγελία εγγράφεστε ως χρήστης του Euthalia ή/και του Barbatus συμπληρώνοντας όλα τα προσωπικά σας στοιχεία που σας ζητούνται στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής. Κατόπιν, κάθε φορά μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας, συμπληρώνετε όλα τα στοιχεία του αιτήματός σας για παραγγελία που εμφανίζονται στην φόρμα παραγγελίας. Το σύνολο των στοιχείων που αποστέλλεται στην εταιρεία μας διαχειρίζονται μόνο από εξουσιοδοτημένο προσωπικό της εταιρείας και εμπίπτουν στην Πολιτική Απορρήτου που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της ρητής συγκατάθεσής σας που παρέχεται με την αποστολή της ως άνω φόρμας. Σε κάθε περίπτωση κάθε φορά που αποστέλλετε ένα αίτημα προς παραγγελία στην εταιρεία μας θα πρέπει πρώτα να έχετε αποδεχτεί τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.

3.Οι παραγγελίες δύνανται να αποστέλλονται όλο το 24ώρο και τις 7 ημέρες της εβδομάδας. Για τον λόγο αυτό και με σκοπό την πλήρη ενημέρωσή σας και την μεγαλύτερη δυνατή προστασία σας από απρόβλεπτα περιστατικά, οι παραγγελίες ολοκληρώνονται ως ακολούθως:

4. ι) Με την ολοκλήρωση του αιτήματος παραγγελίας σας εμφανίζεται η συνολική συγκεντρωτική παραγγελία σας που περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία αυτής. Εφόσον προχωρήσετε στην συνέχεια στο στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, συνδέεστε με τον τρίτο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών προκειμένου να ολοκληρωθεί η αποπληρωμή του συμφωνηθέντος τιμήματος υπό τους όρους του επόμενου εδαφίου (ιι) ακολούθως. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της καταβολής της πληρωμής λαμβάνετε αυτοματοποιημένο μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας, το οποίο σας αποστέλλεται και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση επιλογής πληρωμής της παραγγελίας σας με αντικαταβολή (η αντικαταβολή ισχύει μόνο εντός Ελλάδος) τότε θα λάβετε την επιβεβαίωση παραγγελίας βάσει της οποίας θα σας παραδοθούν τα προϊόντα.Σε περίπτωση επιλογής «κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό» του Euthalia.com.gr η παραγγελία δεν εκτελείται μέχρι να πιστωθεί ο τραπεζικός λογαριασμός της εταιρίας.
ιι) Η Εταιρεία μας για τη μεγαλύτερη δυνατή διασφάλιση των συναλλαγών δύναται (αλλά δεν υποχρεούται) να διεξάγει έλεγχο δια μέσου των συνεργαζόμενων με αυτή παρόχων υπηρεσιών πληρωμών ως προς την ορθότητα των στοιχείων πληρωμής που μας αποστέλλετε (όταν πρόκειται για πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή μέσω τρίτου on line παρόχου υπηρεσιών πληρωμών) κατά το στάδιο της ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας και της σύνδεσης με τον τρίτο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών δύναται να απορρίψει την παραγγελία σας εφόσον διαπιστωθεί ή υφίσταται το ενδεχόμενο να υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα σε σχέση με τα στοιχεία αυτά.

5. ι) Στη συνέχεια, η παραγγελία σας περνά στο στάδιο της συλλογής προς διεκπεραίωση και θα σας αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) όταν τα προϊόντα δρομολογηθούν για την αποστολή τους προς την διεύθυνση παράδοσης (ή σε περίπτωση πολλαπλών παραδόσεων προς τις διευθύνσεις παράδοσης) που έχετε δηλώσει.
ιι) Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο διαπιστωθεί ότι υπάρχει απροσδόκητη έλλειψη σε κάποιο/α από τα προϊόντα που θέσατε στην παραγγελία ή/και που κάποιο προϊόν θα είναι διαθέσιμο μετά τον αναγραφόμενο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρόνο παράδοσης ή που υφίσταται πρόβλημα σε σχέση με τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο αίτημά σας, τότε η Εταιρεία μας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να έρθει σε επαφή μαζί σας είτε με μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) μας έχετε δηλώσει είτε με απευθείας τηλεφωνική επαφή μαζί σας (είτε με όλους τους ανωτέρω τρόπους) προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για την τυχόν τροποποίηση, διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας σας. Εφόσον δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας για διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών τότε η παραγγελία σας θα εκτελείται κατά το μέρος που υπάρχει διαθεσιμότητα και θα ακυρώνεται για το υπόλοιπο μέρος. Σε κάθε περίπτωση η οποιαδήποτε τροποποίηση της παραγγελίας σας θα σας αποστέλλεται και πάλι με νέο μήνυμα στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που μας έχετε δηλώσει το δε μήνυμα αυτό θα αποτελεί και το επιβεβαιωτικό της παραγγελίας σας βάσει του οποίου και θα εκτελείται η παραγγελία σας.

6. Διευκρινίζεται ότι ο χρόνος αποστολής ενδέχεται να ποικίλλει ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Οι χρόνοι παράδοσης υπόκεινται σε καθυστερήσεις λόγω καθυστερήσεων από τις εταιρείες ταχυμεταφορών ή ανωτέρας βίας, κάτι που δεν αποτελεί δική μας ευθύνη. Εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η παράδοση γίνεται συνήθως μέσα σε 5 – 10 εργάσιμες ημέρες μετά την επιβεβαίωση της αποστολής. Για περαιτέρω πληροφορίες, διαβάστε το άρθρο 8 για την Πολιτική Παράδοσηςτης εταιρείας μας.

7. Για να πραγματοποιήσετε μια συναλλαγή στη ιστιοσελίδα Euthalia.com.gr πρέπει να είστε άνω των 18 ετών. Οι επισκέπτες ηλικίας κάτω των 18 δεν επιτρέπεται να ανταλλάσσουν με εμάς δεδομένα και οποιεσδήποτε πληροφορίες. Όταν πραγματοποιείτε μια παραγγελία για εμάς θα τεκμαίρονται ως δεδομενα και αληθή ότι :
δεσμεύεστε ότι όλα τα στοιχεία που μας παρέχετε είναι αληθή και ακριβή, ότι είστε εξουσιοδοτημένος χρήστης της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας που χρησιμοποιήσατε για να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας και ότι υπάρχει επαρκές υπόλοιπο για την κάλυψη του κόστους των προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να προβεί στους ελέγχους που αναφέρονται στο άρθρο 4. ιι) ανωτέρω και φυσικά δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για ανακρίβειες στα στοιχεία που μας παρείχατε σε οποιοδήποτε στάδιο.

8. Λάβετε υπόψη ότι, λόγω της φύσης των προϊόντων μας, τα οποία στην πλειονότητά τους είναι προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή που είναι ευπαθή και άρα ευαίσθητα προϊόντα, αποτελεί ευθύνη του πελάτη η τήρηση των οδηγιών που παρέχονται στη συσκευασία του προϊόντος ή στην Ιστοσελίδα μας. Επίσης ο πελάτης φέρει την ευθύνη για τα προϊόντα από την παράδοσή τους στον μεταφορέα. Ομοίως, λόγω της φύσης των προσφερόμενων προϊόντων, δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη σε περίπτωση που το προϊόν δεν παραληφθεί από τον πελάτη στην περίπτωση της πληρωμής με αντικαταβολή της παραλαβής από τον χώρο διανομής μας, κατά την ημέρα παράδοσής του από δική του υπαιτιότητα, δηλαδή με την πρώτη προσπάθεια παράδοσης. Η Euthalia επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αλλάξει οποτεδήποτε τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της αναφορικά με οποιοδήποτε προϊόν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

9. ι) Όλα τα προϊόντα διατίθενται μόνο για προσωπική χρήση και όχι για μεταπώληση, με εξαίρεση την περίπτωση των επαγγελματιών (εμπόρων/B2B πελατών), οι οποίοι θα πρέπει πρώτα να έχουν έρθει σε επαφή με τη εταιρεία και να έχουν πάρει τη ρητη και γραπτή αδειά μας. Σε περίπτωση παραβίασης των ανωτέρω ρητώς διατυπωμένων απαγωρεύσεων η εταιρεία Euthalia διατηρεί στο ακέραιο, άπαντα τα αστικά αγώγιμα δικαιώματά της.

10. Όταν πραγματοποιείτε μια παραγγελία, θα λαμβάνετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) το οποίο θα επιβεβαιώνει ότι έχουμε λάβει και αποδεχτεί την παραγγελία σας. Η σύμβαση αγοράς των προϊόντων θα καταρτιστεί μόνο αφότου εγκριθεί η πληρωμή σας και χρεωθεί η πιστωτική/χρεωστική ή ο λογαριασμός σας στο PayPal ή πιστωθεί ο λογαριασμός του Euthalia.com.gr με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Σε περίπτωση αντικαταβολής ή εξόφλησης με μετρητά, τα προϊόντα παραδίδονται με παρακράτηση κυριότητας (η αντικαταβολή ισχύει μόνο για παραδόσεις εντός Ελλάδας.Σε περίπτωση «κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό» του Euthalia.com.gr η παραγγελία δεν εκτελείται μέχρι να πιστωθεί ο τραπεζικός λογαριασμός της εταιρίας. Επισημαίνεται ότι η πληρωμή με αντικαταβολή γίνεται μόνον σε ευρώ. Επίσης σε περίπτωση που στην παραγγελία σας περιλαμβάνεται και η αγορά Κάρτας Δώρου, δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή ή με μετρητά.

11. Κατά την εξέλιξη της εκτέλεσης της παραγγελίας σας θα λάβετε μια σειρά αυτοματοποιημένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), τα οποία θα αναφέρουν τη πρόοδο της παραγγελίας σας.

Ι) Αυτά τα μηνύματα αφορούν τα εξής βήματα:

α) Επιβεβαίωση παραγγελίας: κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 4 και 5. ανωτέρω

β) Διεκπεραίωση παραγγελίας: Όταν τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στο χώρο σας τα οποία θα συνοδεύονται από το δελτίο αποστολής

γ) Παραλαβή από πελάτη: Η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στην διεύθυνση που ορίσατε. Περιλαμβάνεται η απόδειξη/τιμολόγιο.

δ) Εκκρεμότητες παραγγελίας: Αν κάποιο/α από τα προϊόντα της παραγγελίας σας δεν συλλέχθηκε και έχει μείνει ως εκκρεμότητα θα επικοινωνούμε μαζί σας σχετικά.

ε) Ακυρωμένη: Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί για τους λόγους που αναφέρονται στους Παρόντες Όρους

ΙΙ) Επίσης σε περίπτωση που προκύψει οποιοδήποτε εκκρεμότητα ή πρόβλημα κατά τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας, τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή/και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στην ιστοσελίδα μας.

12. Με την αποστολή αιτήματος για παραγγελία συναινείτε στην λήψη των ανωτέρω ειδοποιήσεων, οι οποίες αποτελούν προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ” όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας. Τα μέρη συμφωνούν και αποδέχονται ότι η περιγραφόμενη επικοινωνία και ο τρόπος διεξαγωγής αυτής (μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή τηλεφωνικής επικοινωνίας) καλύπτει και τις νόμιμες προϋποθέσεις έγγραφης ενημέρωσής σας, γνωστοποίησής σας, επιβεβαίωσης παραγγελίας σας, όπου και όταν ο νόμος το απαιτεί. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να εκφράσετε τις αντιρρήσεις, ή να σας παρέχουμε διευκρινίσεις για το περιεχόμενο κάποιου μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που έχετε λάβει κατά τα ανωτέρω, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Υποστήριξης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας.

13. Σε περίπτωση τηλεφωνικής σας παραγγελίας με πρωτοβουλία σας κατόπιν κλήσης σας προς το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών αποδέχεστε τα ακόλουθα:
ι) οι κλήσεις σας, όπως σας ενημερώνουμε στην αρχή κάθε τηλεφωνικής συνομιλίας μας, καταγράφονται για λόγους ασφαλείας αλλά και για λόγους που εξυπηρετούν την ορθή εκτέλεση των παραγγελιών σας. Ρητώς διευκρινίζεται ότι κατά την δήλωση του αριθμού της πιστωτικής σας κάρτας, ή οποιουδήποτε άλλου στοιχείου που αφορά οικονομικά σας στοιχεία η καταγραφή διακόπτεται με ειδική εφαρμογή που χειρίζεται ο αρμόδιος υπάλληλός μας.
ιι) Η πληρωμή της παραγγελίας σας δύναται να γίνει είτε με πιστωτική κάρτα, είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, είτε με αντικαταβολή μόνον εντός Ελλάδος
ιιι) Εφόσον υπάρχει η δυνατότητα από τον χρήστη αποστέλλονται σε αυτόν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που αναφέρονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που θα δηλώσει στον αρμόδιο υπάλληλό μας. Σε διαφορετική περίπτωση ο χρήστης αποδέχεται ότι η επιβεβαίωση της παραγγελίας που θα καταγραφεί στην τηλεφωνική συνομιλία αποτελεί πλήρη απόδειξη της συνολικής παραγγελίας και του τιμήματος αυτής και ότι πληροί τους όρους και τις προϋποθέσεις έγγραφης ενημέρωσής σας, γνωστοποίησής σας, επιβεβαίωσης παραγγελίας σας, όπου και όταν ο νόμος το απαιτεί. Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος εκτέλεσης της παραγγελίας σας οποτεδήποτε και αν συμβεί θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά στα τηλέφωνα που θα μας έχετε δηλώσει.
iv) Κατά τα λοιπά ισχύουν και στις τηλεφωνικές παραγγελίας άπαντες οι Παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις.