ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Τρόποι αποστολής
1. Η εταιρία μας σας παρέχει προς διευκόλυνσή σας εναλλακτικούς τρόπους παραλαβής και παράδοσης προϊόντων. Κατά την αίτηση παραγγελίας σας, καλείστε να επιλέξετε με ποιόν τρόπο επιθυμείτε να παραλάβετε ή να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει. Αναλόγως με τον τρόπο που θα επιλέξετε διαμορφώνεται και το συνολικό τελικό κόστος της παραγγελίας σας δυνάμει της οποίας θα πραγματοποιηθεί η πληρωμή και η οποία θα περιλαμβάνεται στην επιβεβαίωση παραγγελίας.
2. Χρόνος, Τρόπος, Τόπος Παραλαβής/Αποστολής
Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας, ορίζεται πριν την οριστικοποίησή της αλλά και απο το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Επιβεβαίωσης Παραγγελίας που λαμβάνετε μετά την ολοκλήρωσή της.
α) με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία, ήτοι τα ΕΛΤΑ για τις διεθνείς παραδόσεις (μόνον εντός ΕΕ) και την Γενική Ταχυδρομική για τις παραδόσεις για την Ελλάδα .
β). Η εταιρία μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη μεταφορά της παραγγελίας στον αγοραστή στο πλαίσιο του βασικού χρονοδιαγράμματος παραδόσεων εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ούτε το χρόνο άφιξης ούτε την ακριβή ώρα παράδοσης των προϊόντων της παραγγελίας, καθώς αυτά εξαρτώνται από τις μεταφορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε τυχηρά γεγονότα ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Σε περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρία μας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας. Η εταιρία μας ευθύνεται για την προσήκουσα παράδοση της παραγγελίας σας στον μεταφορέα, από τη δε παράδοση ο κίνδυνος μετατίθεται στον αγοραστή κατ’ άρθρο 524 ΑΚ. Το κόστος μεταφοράς είναι αυτό που ορίζει κάθε φορά η τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρίας μεταφορών, οι οποίες είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για τις χρεώσεις αποστολής και οι οποίες δύνανται να μεταβάλλουν τις τιμές οποτεδήποτε. Η εταιρεία Euthalia δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν τέτοια μεταβολή των τιμών.
γ) Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης , σας προτρέπουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής θα επιβαρύνεται μεν με το κόστος επιστροφής, αλλά η Euthalia Cosmetics θα φέρει την ευθύνη της μεταφοράς από την παράδοση στον μεταφορέα. Άλλως, ο καταναλωτής αν επιλέξει να επιστρέψει τα προϊόντα με μεταφορέα της επιλογής του, τότε φέρει και το κόστος και την ευθύνη της μεταφοράς ο ίδιος. Σε περίπτωση επιστροφής τυχόν ελαττωματικών προϊόντων, η επιστροφή διενεργείται υποχρεωτικά κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρία μας η οποία αναλαμβάνει τόσο το κόστος όσο και την ευθύνη της μεταφοράς από την παράδοση των προϊόντων που επιστρέφονται στον μεταφορέα.
δ) Παραγγελίες δώρων: Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε ένα ή περισσότερα δώρα και να τα αποστείλετε σε οποιοδήποτε παραλήπτη επιθυμείτε, εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης συμπληρώνοντας απλά την ειδική φόρμα που θα βρείτε στην Ιστοσελίδα μας, με τη διεύθυνση και τα στοιχεία του παραλήπτη, ώστε το προϊόν να παραδοθεί απευθείας σε αυτόν. Έχετε τη δυνατότητα πολλαπλών αποστολών, σε διαφορετικούς προορισμούς και με πολλαπλούς παραλήπτες χωρίς περιορισμό. Κατά την αποστολή πακέτων με δώρα σε άλλους παραλήπτες, βεβαιωθείτε ότι ο παραλήπτης μπορεί να λάβει πακέτα δώρων και ότι, γενικά, το δώρο δεν θα θεωρηθεί, για οποιοδήποτε λόγο, ανεπιθύμητο ούτε ότι δεν θα γίνει δεκτό κατά την παράδοση, άλλως το προϊόν θα αποσταλεί στην διεύθυνση χρέωσης με ευθύνη και δαπάνη του αγοραστή. Υπενθυμίζεται ότι στην περίπτωση πολλαπλών αποστολών δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή.
ε) Επισημαίνεται ότι οι παραδόσεις γίνονται μόνον εντός εργάσιμων ημερών (Δευτέρα – Παρασκευή πλην αργίες) μεταξύ (9.00 – 19.00 τοπική ώρα) και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσής τους από την καταχώρηση της παραγγελείας είναι από 5 έως 10 εργάσιμες ημέρες.
ζ) Με την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων χρεώσεων για τη μεταφορά και παράδοση που θα προβλέπονται ρητώς σε προϊόν που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας, η γενική τιμολογιακή πολιτική είναι, η ακόλουθη:
i) Το κόστος αποστολής για παραγγελίες εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης (γίνεται με ΕΛΤΑ ), μη συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, θα υπολογίζεται αυτόματα στη σελίδα του καλαθιού αγορών και θα περιλαμβάνεται στην αίτηση παραγγελίας σας πριν από την ολοκλήρωση και την πληρωμή.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ εδώ.
ii) Για τις αποστολές σε όλη την Ελλάδα, με Γενική Ταχυδρομική, το κόστος αποστολής θα υπολογίζεται αυτόματα στη σελίδα του καλαθιού αγορών (ανάλογα με τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε παραγγελίας) και θα περιλαμβάνεται στην αίτηση παραγγελίας σας πριν από την ολοκλήρωση και την πληρωμή.
Επισημαίνεται ότι οι όλες οι ως άνω τιμές δύναται να αλλάξουν οποτεδήποτε.
iii) Διευκρινίζεται πώς για παραδόσεις εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορείτε να υποβάλετε αίτηση επιθυμίας προιόντος επικοινωνώντας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας, έχοντας προηγουμένως επιλέξει ως χώρα διαμονής «Άλλες χώρες» και κριθεί μέσω ειδικής διαδικασίας ότι η παράδοση προϊόντων μας εφικτή, θα επιβεβαιώνουμε την έγκριση της παραγγελίας σας και την αποστολή του προϊόντος. Επίσης σε περίπτωση που διαμένετε σε χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης και επιθυμείτε παράδοση σε χώρα εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, επιλέγοντας ως χώρα διαμονής «Άλλες χώρες» μπορείτε να προβείτε σε παραγγελία κανονικα.
Επισημαίνεται ότι οι όλες οι ως άνω τιμές δύνανται να αλλάξουν οποτεδήποτε.
3. Δωρεάν αποστολή
i) Η Δωρεάν αποστολή για παραδόσεις σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ισχύει μόνο για παραγγελίες άνω των 200€ για παραδόσεις εντός Ελλάδος ισχύει μόνο για παραγγελίες άνω των 50€
ii) Η υπηρεσία αυτή ΔΕΝ ισχύει για παραδόσεις σε χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ).
4. Εάν κατά την παράδοση δεν βρίσκεστε στη διεύθυνση παράδοσης για να παραλάβετε το πακέτο σας, ο διανομέας θα σας αφήσει ενημερωτικό σημείωμα με οδηγίες για τον τρόπο παραλαβής της παραγγελίας σας. Ο διανομέας θα επιχειρήσει να σας παραδώσει το προϊόν έως 3 φορές, άλλως θα παραμείνει στους χώρους του διανομέα με δική σας ευθύνη και δαπάνη και υπό τους γενικούς όρους φύλαξης του μεταφορέα. Σε περίπτωση που έχετε δηλώσει πληρωμή με αντικαταβολή και δεν επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας για την παραλαβή του προϊόντος εντός 5 ημερών από την αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης σε εσάς, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αυτομάτως.
5. ι) Επιπλέον, λάβετε υπόψη ότι τα προϊόντα που παραδίδονται εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) ενδέχεται να υπόκεινται σε έξοδα εκτελωνισμού και συναφή έξοδα, ενώ μπορεί επίσης να προστεθούν σε αυτά χρεώσεις και άλλα κόστη που επιβάλλει η εκάστοτε εθνική νομοθεσία, για τα οποία δεν φέρει η ευθύνη η εταιρεία. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων ποιες μπορεί να είναι αυτές οι χρεώσεις, αντιθέτως, ο καταναλωτής έχει περισσότερες δυνατότητες να γνωρίζει ή να ενημερωθεί για αυτές ή, τουλάχιστον, για την πιθανότητα ύπαρξής τους και για το λόγο αυτό σας συνιστούμε να έχετε ελέγξει το ενδεχόμενο αυτό πριν προβείτε σε οποιαδήποτε παραγγελία από την ιστοσελίδα μας.
ιι) Κάθε χώρα έχει τη δική της τελωνειακή πολιτική, γι’ αυτό συνιστάται να επικοινωνήσετε πρώτα με το τοπικό τελωνειακό σας γραφείο για περαιτέρω πληροφορίες. Ταυτόχρονα, λάβετε υπόψη σας ότι, όταν παραγγέλνετε από την ιστοσελίδα μας θεωρείται ότι εσείς εισάγετε τα προϊόντα και πρέπει να συμμορφώνεστε με όλους τους νόμους και τους κανονισμούς της χώρας όπου γίνεται η παραλαβή των προϊόντων.
ιιι) Το κόστος αποστολής για διεθνείς προορισμούς (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης) εξαρτάται από τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε προϊόντος και τον εκάστοτε προορισμό. Καθώς επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας, θα λάβετε προηγούμενη ειδοποίηση για τις λεπτομέρειες αυτές ώστε να είστε πλήρως και σωστά ενημερωμένοι για το κόστος που περιλαμβάνεται στην παράδοση της παραγγελίας σας.
6. Εάν το προϊόν της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμο για λόγους ανωτέρας βίας ή τυχέων περιστατικών για περισσότερες από 15 ημέρες (μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας) όπως όλως ενδεικτικώς και όχι περιοριστικώς λόγω ελλείψεων στην παραγωγή ή αδυναμίας του προμηθευτή, το Τμήμα Υποστήριξης Πελατών μας θα επικοινωνεί με τον πελάτη για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Εάν ο πελάτης δεν συμφωνεί να προχωρήσει με κάποια άλλη αγορά, θα προσφέρεται πλήρης επιστροφή χρημάτων εντός 15 ημερών, ατόκως.